Mamuśka

11-01-2013 22:38
Niunia
ja dopiero zaczynam a6w jestem na 2 dniu boje się że nie dam rady moja znajoma wytrzymała tylko dwa tygodnie , jestem po porodzie i mam na brzuchu dużo skóry , może wiecie co z tym zrobić ? ps. jeżdżę rowerem 20 min dziennie
Odp.: Mamuśka
27-01-2013 17:36
Marcin
Nie wiem za bardzo co zrobic ze skora po ciazy, ale za to jesli podjelas sie a6w to pamietaj o najwazniejszej zasadzie w tych cwiczeniach - wlasciwie chyba nigdzie nie opisanej w instrukcji do a6w. Najwazniejsze to nie odrywac kregoslupa (czesci pod pepkiem) od podlogi. Najlatwiej pomoc sobie tym ze najpierw unosimy barki, a dopiero potem nogi. Jesli nie dajesz rady, to najpierw wzmocnij miesnie brzucha zwyklymi brzuszkami - codziennie po np. 20 powtorzen, tak conajmniej przez tydzien. Cwiczenia miesni brzucha mozna wykonywac codziennie bo szybko sie regeneruja. A zeby wytrzymac a6w do konca - trzeba miec przede wszystkim motywacje - ja ja akurat mam - i w chwili zwatpienia, ze juz kolejnego powtorzenia sie nie zrobi, wyobrazic sobie cel naszych cwiczen - pomaga :) Tak wiec powodzenia :)
Odp.: Mamuśka
01-02-2013 13:03
Dziambor
Jakie mogą być cele przy a6w? Wiadomo, że fajny brzuch , ale pytam jakie wy macie motywacje do a6w?
Odp.: Mamuśka
08-04-2013 12:14
BG
20 min dziennie to za mało, poświęć na aeroby około 1h, albo przynajmniej dąż do tego.
Odp.: Mamuśka
11-05-2013 21:05
Iwona
Oprócz jazdy na rowerze spróbuj pływania. Wpływa ono na harmonijne kształtowanie całej sylwetki. Staraj się uprawiać trening aerobowy około godziny dziennie, niezbyt intensywnie. Jeżeli karmisz piersią, to dobrze - karmienie "wyciąga". Powoduje szybsze obkurczanie się macicy po porodzie. A skóra wróci "na miejsce", jeżeli ćwiczysz regularnie. Jesteś młodą kobietą i nie powinno być z tym kłopotu. Powodzenia! :)